Os populares presentan na Deputaci贸n unha moci贸n na que propo帽en elaborar un plan de turismo cultural e creativo

鈥 A iniciativa completar铆ase coa posta en valor dos dez puntos da provincia que te帽an un excepcional valor tur铆stico e un plan de emprego para a atenci贸n aos visitantes meses lugares.

Ourense, 13 de febreiro de 2007.- O innegable potencial cultural e tur铆stico da provincia de Ourense son unha realidade chamada a se converter nun eixo de desenvolvemento econ贸mico e social do territorio. Partindo desta base, o grupo provincial do Partido Popular rexistrou esta ma帽谩 unha moci贸n para o seu debate no pleno ordinario de febreiro na que prop贸n a elaboraci贸n dun plan de turismo cultural e creativo da provincia no que, entre outros aspectos, se po帽an en valor os dez puntos ourens谩ns de excepcional valor tur铆stico.

A moci贸n popular subli帽a que esta iniciativa xa formou parte do plan de mandato Ourense 92 e constit煤e unha das fortalezas do actual Plan Ourense 15-19.
Segundo a proposta, a provincia ten unha riqueza paisax铆stica, etnogr谩fica, arquitect贸nica, termal, patrimonial e gastron贸mica de primeira orde, 谩 que se engade 鈥渁s s煤as xentes traballadoras, emigrantes e creativas鈥.

Sobre este 煤ltimo aspecto, lembran os populares que xa no debate sobre estado da provincia, celebrado en novembro de 2016, o presidente da Deputaci贸n, Manuel Baltar, xa falara da vontade de dar forma a un plan que 鈥渆stableza obxectivos e prioridades en relaci贸n 谩 co帽ecida t茅cnicamente como econom铆a laranxa鈥, 茅 dicir, toda aquela que te帽a a s煤a base nas industrias culturais e creativas.

A Ourense ICCWeek, organizada pola Deputaci贸n e que este ano alcanzar谩 a s煤a terceira edici贸n, 茅 precisamente, indica a moci贸n, un exemplo da configuraci贸n do territorio provincial 鈥渘un espazo onde te帽en cabida as vangardas creativas de diversas disciplinas e sede de debate e posta en valor da innovaci贸n e do co帽ecemento鈥.

A proposta do grupo provincial popular tam茅n incl煤e o dese帽o dun plan de emprego que oferte unha atenci贸n especial a visitantes para os dez puntos de maior valor tur铆stico e que ter谩 en conta aos titulados da Facultade de Empresariais e Turismo do Campus de Ourense.