A Deputaci贸n 煤nese aos pol铆gonos e 谩 CEO para pedir a estaci贸n de mercanc铆as en San Cibrao

  • Manuel Baltar confirmoulle esta ma帽谩 ao presidente da Asociaci贸n de Empresarios do Pol铆gono "o apoio da instituci贸n provincial" e salientou "a importancia que poden ter os fondos europeos no 谩mbito da mobilidade".

Ourense, 9 de marzo de 2021.- O presidente da Deputaci贸n de Ourense, Manuel Baltar, confirmoulle hoxe ao presidente da Asociaci贸n de Empresarios do Pol铆gono de San Cibrao das Vi帽as, Jos茅 Antonio Rodr铆guez, o apoio da instituci贸n provincial 谩 reivindicaci贸n para que a estaci贸n ferroviaria de mercanc铆as se sit煤e neste pol铆gono industrial. Na reuni贸n celebrada no Pazo Provincial, Baltar salientou "a importancia que os fondos europeos poden ter no 谩mbito da mobilidade" e expresou que o proxecto da estaci贸n de mercanc铆as "ten unha entidade importante para a provincia", salientando neste sentido "a relevancia que sup贸n que todas as administraci贸ns p煤blicas poidan axudar e cooperar na execuci贸n do mesmo".

"Desde a Deputaci贸n de Ourense e desde o Inorde apoiamos firmemente esta iniciativa para que este proxecto siga adiante por parte de todas as administraci贸ns para a s煤a materializaci贸n, dada a gran importancia que ten para a provincia de Ourense", comentou Manuel Baltar.

Desta maneira, o presidente do goberno provincial 煤nese 谩s reivindicaci贸ns que por parte dos pol铆gonos industriais de San Cibrao, Pereiro de Aguiar e Barreiros e da CEO se fai a prol desta infraestrutura ferroviaria, para concentrar nela o tr谩fico de mercanc铆as que agora se reparte entre esta 谩rea industrial, a estaci贸n de Taboadela e a estaci贸n Ourense-Empalme.

O anteproxecto, presentado e defendido polo presidente da Comisi贸n da Confederaci贸n de Empresarios de Galicia, Manuel Mart铆nez Rapela, e o arquitecto Fernando Lamas, que 茅 o autor, exp贸n unha 煤nica estaci贸n na Cidade do Transporte, no Pol铆gono. Esta infraestrutura non s贸 cubrir谩 as necesidades actuais da 谩rea industrial m谩is extensa de Galicia, sen贸n que "茅 imprescindible para o conxunto da comunidade", a xu铆zo de Mart铆nez Rapela. Lamas chamou a atenci贸n sobre as sinerxias que xerar谩 esta nova estaci贸n, que substituir谩 谩 de Ourense- Empale e integrar谩 谩 de Taboadela. "脕 estaci贸n de Ourense s贸 chega o 10% da carga de mercador铆as, mentres que no Pol铆gono m贸vense o 90%", polo que ten todo o sentido agrupar todo o tr谩fico na Cidade do Transporte. Subli帽ou tam茅n que co traslado liberaranse 140.000 metros cadrados de chan na actual estaci贸n de Ourense, o que abre un amplo abanico de posibilidades e usos para este espazo, equivalente a uns 20 campos de f煤tbol como o do Couto.

As raz贸ns que xustifican o proxecto, cun custo de 20 mill贸ns de euros, son: que tres estaciones de mercador铆as para a pouca tonelaxe que se manexa na actualidade non son funcionais, sen贸n custosas, polo seu mantemento; que a estaci贸n Empalme est谩 moi infrautilizada na s煤a vertente mercante e a nova estaci贸n de Alta Velocidade que al铆 se constr煤e necesita de mellor aspecto, m谩is espazo, que a铆nda sobrar铆a, mesmo, para outros usos cidad谩ns se se incorpora o da actual zona de mercador铆as; que a localizaci贸n no lugar onde se manexan actualmente o 90% (San Cibrao) das mercador铆as de Ourense 茅 o id贸neo para a nova localizaci贸n, e finalmente que a li帽a de Zamora, que quedar谩 libre pola entrada en servizo do AV/AV, permite a utilizaci贸n case exclusiva para mercador铆as, e o l贸xico 茅 que os operadores que circulen cara a Medina del Campo/Venta de Ba帽os desde Galicia fagan uso dela con m谩is frecuencia que a de Le贸n, que 茅 m谩is antiga con peor trazado e compaxinando coa circulaci贸n de pasaxeiros. Ademais, o percorrido 茅 de 160 quil贸metros menos que por Le贸n.