A Deputaci贸n de Ourense habilita durante o Nadal un dispositivo especial de atenci贸n 谩s persoas que viven soas

Fachada DPOU

O servizo provincial de Teleasistencia incrementar谩 as intervenci贸ns diarias para facer un seguimento e control dos m谩is de 1.500 usuarios deste sistema que viven s贸s, o que representa en torno ao 70 % dos m谩is de 2.000 beneficiarios dun servizo gratu铆to que atende a 91 concellos da provincia.

Ourense, 29 de decembro de 2020.- A 脕rea de Benestar da Deputaci贸n de Ourense manter谩 habilitado durante as festas de Nadal un dispositivo especial de atenci贸n, seguimento e control dos m谩is de 1.500 beneficiarios do servizo provincial de Teleasistencia que viven s贸s, o que representa en torno ao 70 % das m谩is de 2.000 persoas beneficiarias dun servizo gratu铆to que atende a 91 concellos da provincia.

O dispositivo bas茅ase na prestaci贸n de atenci贸n diferenciada 谩s persoas que viven soas, interes谩ndose polas condici贸ns nas que est谩n a pasar este Nadal. Os operadores far谩n un acompa帽amento especial en todos aqueles casos nos que se detectan sinais de maior soidade. Ao mesmo tempo, animar谩n a todos os beneficiarios a utilizar as chamadas de alerta as veces que o necesiten e durante o tempo que precisen, ante as situaci贸ns de ansiedade que poden xerar a soidade nestas datas.

Ademais de analizar caso por caso a incidencia do estado de alarma e das restrici贸ns sanitarias con respecto aos h谩bitos nas celebraci贸ns de Nadal doutros anos, os operadores tam茅n controlar谩n as ausencias domiciliarias co fin de co帽ecer a porcentaxe de beneficiarios que tiveran a oportunidade de pasar estas festas noutros lugares e na compa帽a de familiares. A primeiros de decembro eran 196 as persoas que se atopaban nesta situaci贸n, cifra que se incrementou ata as 237 o pasado d铆a 23.

Na actualidade, o sistema de Teleasistencia da Deputaci贸n de Ourense atende 24 horas ao d铆a, os 365 d铆as do ano, a 2.181 persoas de 91 municipios de menos de 20.000 habitantes, 茅 dicir, a totalidade da provincia ag谩s o concello da capital. En calquera momento do d铆a ou da noite e con s贸 pulsar o bot贸n dun aparello que deben levar sempre con eles, os usuarios son atendidos de xeito inmediato para resolver calquera tipo de emerxencia.

Os t茅cnicos sociosanitarios realizan unha media mensual de 10.500 intervenci贸ns individualizadas e personalizadas, de modo planificado e a pedimento dos propios operadores. Esta actividade de control permite facer un seguimento continuo e acompa帽amento regular dos usuarios -recordo de citas m茅dicas, comprobaci贸n de rutinas-, facilitando ademais a detecci贸n de situaci贸ns de risco tanto sanitarias como psicol贸xicas.