Presentaci贸n do "Foro da Comunicaci贸n" na Deputaci贸n de Ourense

 

  • O obxectivo 茅 promover a competitividade empresarial e o empredemento en Galicia.

  • Conv贸canse os Premios 谩 Comunicaci贸n Innovadora que reco帽ecen o labor de empresas, profesionais e novos talentos.

O vicepresidente da Deputaci贸n de Ourense, Rosendo Fern谩ndez, e o director xerente de Expourense, Alejandro Rub铆n, presentaron hoxe no Pazo Provincial o "Foro da Comunicaci贸n de Galicia", que ter谩 lugar este xoves, 12 de decembro, en Expourense, co patrocinio da Deputaci贸n de Ourense e a colaboraci贸n da Xunta de Galicia. Tr谩tase dun novo proxecto que Expourense inclu铆u no seu calendario de eventos do 2013, co fin de po帽er en valor as oportunidades empresariais e laborais xeradas por un sector que afecta de modo transversal a todo o tecido socioecon贸mico, e que se atopa en constante evoluci贸n.

A xornada matutina abordar谩 a comunicaci贸n dende o punto de vista corporativo. As tem谩ticas desta sesi贸n pretenden sensibilizar as pemes galegas sobre a necesidade de desenvolver estratexias que redundar谩n dun xeito directo e indirecto nos resultados econ贸micos. Destacan dous expertos contrastados de 谩mbito internacional, como 茅 o caso de Carlos S谩nchez Olea, vicepresidente de Dircom Espa帽a (Asociaci贸n de Directivos de Comunicaci贸n), quen explicar谩 un novo paradigma baseado na "Econom铆a da emoci贸n" e a "Xesti贸n do convencemento", e que explicar谩 o proceso para po帽er en valor unha marca co fin de rendibilizala e motivar que un cliente a elixa.

No que atinxe 谩 comunicaci贸n enfocada a plataformas social media para potenciar o negocio, intervir谩 Stephan Fuetterer, quen traballaou para empresas coma Google, Microsoft, Calvin Klein ou Coca Cola, entre outras.

O Foro tam茅n acoller谩 experiencias de entidades galegas como Coren ou o Consello Regulador R铆as Baixas, que expo帽er谩n os seus modelos para competir no mercado global. Neste marco presentarase o estudo publicado recentemente sobre a situaci贸n da "Comunicaci贸n empresarial en Galicia" e a s煤a incidencia no entorno online.

A segunda sesi贸n estar谩 vencellada ao xornalismo pero desde a perspectiva dos novos modelos de comunicaci贸n, especialmente influ铆dos pola era dixital. Falarase do papel dos profesionais que desenvolven a s煤a labor en soportes convencionais, e xogan ao mesmo tempo un rol activo nas redes sociais. Estas cuesti贸ns ser谩n obxecto de d煤as mesas de debate nas que intervir谩n xornalistas galegos procedentes de diferentes medios.

Outro dos obxectivos 茅 orientar aos titulados e especialistas neste campo a apostar polo emprendemento e o autoemprego, mediante proxectos relacionados coa comunicaci贸n nas s煤as diferentes aplicaci贸ns. Tanto o IGAPE, desde o programa Galicia Emprende, como a Direcci贸n Xeral de Xuventude e Voluntariado que lidera a "Iniciativa Xove", explicar谩n os pasos para crear unha empresa neste 谩mbito.

Premios 谩 Comunicaci贸n Innovadora de Galicia

No marco deste Foro, Expourense convocou os "Premios 谩 Comunicaci贸n Innovadora de Galicia", que xorden co obxectivo de reco帽ecer iniciativas profesionais e empresariais que destacasen por revalorizar o campo da comunicaci贸n, fomentando con esto o desenvolvemento socioecon贸mico da comunidade. Estes premios entregaranse no acto de clausura, 谩s 18.30 horas, e sust茅ntanse sobre o elemento transversal da innovaci贸n, reco帽ecendo iniciativas en catro categor铆as diferenciadas:

鈥 Estratexia de Comunicaci贸n Empresarial desenvolvida por unha peme, ou

entidades que agrupen a empresas destas caracter铆sticas

鈥 Comunicaci贸n Dixital no sector Xornal铆stico.

鈥 Iniciativa Emprendedora no 谩mbito da Comunicaci贸n.

鈥 Distinci贸n especial a Novos Talentos, destinada a estudantes universitarios

De forma complementaria ao programa, existir谩 unha 谩rea expositiva que acoller谩 instituci贸ns acad茅micas, asociaci贸ns profesionais, empresas ou oferta bibliogr谩fica. Esta exposici贸n estar谩 aberta a todo tipo de visitantes durante o horario do Foro, desde 谩s 10.00 谩s 14.00 e de 16.00 a 19.00 h.

O Comit茅 Asesor est谩 integrado polas facultades relacionadas coa Comunicaci贸n das tres universidades galegas, o Colexio Profesional de Xornalistas de Galicia, a APG (Asociaci贸n de Periodistas de Galicia), MARKEA (Asociaci贸n Galega de Marketing), Dircom Galicia (Asociaci贸n de Directivos de Comunicaci贸n de Galicia), Creatividade Galega, Novagalicia Banco, e representantes da Xunta de Galicia, da Deputaci贸n de Ourense, do Concello de Ourense e de Expourense.

O programa actualizado p贸dese seguir na web: www.expourense.org