"Meeting Ourense", analiza a xesti贸n e comunicaci贸n p煤blica

  • A Deputaci贸n de Ourense organiza, xunto ao Instituto Internacional de M谩rketing e Comunicaci贸n e a Universidade George Washington, estas xornadas que se est谩n a desenvolver desde hoxe ata ma帽谩 venres, 22 de marzo.

  • Este encontro 煤nico re煤ne a pol铆ticos, xornalistas, consultores, acad茅micos, funcionarios, estudantes e profesionais do sector, para compartir experiencias e debater sobre as novas tendencias de goberno mundiais.

Ourense, 21 de marzo de 2019.- "Meeting Ourense" analiza a xesti贸n e comunicaci贸n p煤blica nun encontro 煤nico que re煤ne a pol铆ticos, xornalistas, consultores, acad茅micos, funcionarios, estudantes e profesionais do sector, para compartir experiencias e debater sobre as novas tendencias de goberno mundiais. A presentaci贸n e inauguraci贸n das xornadas tivo lugar hoxe no centro cultural "Marcos Valc谩rcel", acto no que participou o vicepresidente da Deputaci贸n de Ourense, Rosendo Fern谩ndez; o director do Instituto IMC, Eladio Jard贸n; e o profesor de George Washington University, Armando Briquet.

A Deputaci贸n de Ourense organiza, xunto ao Instituto Internacional de M谩rketing e Comunicaci贸n e a Universidade George Washington, estas xornadas que se est谩n a desenvolver desde hoxe ata ma帽谩 venres, 22 de marzo, no centro cultural "Marcos Valc谩rcel". Este encontro 茅 o punto de encontro id贸neo para elaborar estratexias e ferramentas innovadoras capaces de afrontar os vindeiros retos electorais en Espa帽a. "Tr谩tase de d煤as xornadas de formaci贸n intensiva cos mellores profesionais do sector", sinalou Rosendo Fern谩ndez.

As xornadas distrib煤ense en cinco eixes tem谩ticos: a muller e a pol铆tica, os gobernos locais e provinciais, a xesti贸n de goberno, a comunicaci贸n e imaxe, e o laboratorio electoral. Trala inauguraci贸n do evento, a conferencia inaugural correu a cargo do profesor Armando Briquet, quen centrou o seu relatorio nas estratexias de comunicaci贸n para goberno. Posteriormente, o consultor pol铆tico e presidente de Sanmartin Corporation, Aleix Sanmart铆n, expuxo a s煤a conferencia sobre os elementos da estratexia electoral. E, como broche final desta xornada, a especialista en comunicaci贸n e imaxe p煤blica, Imelda Rodr铆guez, falou das claves estrat茅xicas para a xesti贸n dunha imaxe p煤blica decisiva.

A xornada de ma帽谩 venres, 22 de marzo, comezar谩 谩s 9.30 horas coa intervenci贸n do profesor da Universidade Carlos III de Madrid, Francisco Seoane, quen falar谩 da ret贸rico do populismo. A continuaci贸n, o profesor de George Washington University, Armando Briquet, ser谩 o encargado dun taller sobre a construci贸n de narrativa. Trala pausa, o doutor pola Universidade de Alacante, Miguel Molina ser谩 o encargado de achegar a tem谩tica da 茅tica e a est茅tica dos novos liderados p煤blicos, e continuar谩 o profesor-doutor da Universidade da Coru帽a, Manuel Octavio del Campo, quen centrar谩 o debate en c贸mo xestionar un orzamento local. Por 煤ltimo, a presentadora e editora do matinal de Informativos Telecinco, Leticia Iglesias, realizar谩 un taller media training e t茅cnicas de comunicaci贸n p煤blica.