A Ribeira Sacra e a provincia de Ourense, difundidas en 190 pa铆ses, unindo deporte e turismo, na 73陋 edici贸n da Vuelta a Espa帽a

  • Co apoio da Deputaci贸n de Ourense a 11陋 etapa percorreu 11 concellos ourens谩ns, "situando 谩 provincia de Ourense como protagonista dun dos eventos deportivos m谩is importantes do mundo, e como referente do ecosistema turismo-deporte de alto nivel", afirma Manuel Baltar.

  • A etapa m谩is longa desta edici贸n 鈥208 quil贸metros鈥, tivo como meta Lu铆ntra, "ofrecendo ao mundo unha postal inmellorable dunha parte importante do noso territorio, a Ribeira Sacra, e coa 茅pica deportiva de ser unha etapa dur铆sima e moi esixente".

  • O presidente da Deputaci贸n destaca a alianza de Ourense coa Vuelta, "un 茅xito seguro, pola resposta do p煤blico e a calidade deportiva dunha etapa como esta, facendo da Ribeira Sacra un escaparate mundial e ofrecendo unha promoci贸n espectacular da nosa provincia".

  • Baltar aposta por "seguir unindo Ourense cun produto l铆der mundial no 谩mbito do ciclismo, como a Vuelta, un ecosistema de turismo, deporte e termalismo ao que hai que engadir o 茅xito do centro de adestramento de pirag眉ismo en Laias ou a copa internacional de pirag眉ismo que organizaremos o vindeiro ano; a Estaci贸n de esqu铆 de Manzaneda e o seu proxecto e innivaci贸n, a aposta polo mundo do motor, co Rally de Ourense e patrocinio do equipo Suzuki, e as rutas BTT e andainas, entre outros exemplos".

Ourense, 8 de setembro de 2017.- Deporte e turismo de natureza desde Ourense para 190 pa铆ses. As铆 se resume o paso, un ano m谩is, da Vuelta a Espa帽a pola provincia de Ourense, un evento deportivo dos m谩is importantes do mundo que co apoio da Deputaci贸n de Ourense fixo posible nesta 73陋 edici贸n da proba ciclista que en terras ourens谩ns se disputase o pasado d铆a 5 de setembro a etapa m谩is longa 鈥208 quil贸metros鈥, con sa铆da desde mombuey (Zamora) e chegada a Lu铆ntra-Ribeira Sacra logo de percorrer os concellos ourens谩s da Mezquita, A Gudi帽a, O Bolo, Viana do Bolo, Larouco, Pobra de Trives, San Xo谩n de R铆o, Castro Caldelas, A Teixeira, Parada de Sil e Nogueira de Ramu铆n.

"Novamente, 谩 provincia de Ourense situouse como protagonista dun dos eventos deportivos m谩is importantes do mundo, e como referente do ecosistema turismo-deporte de alto nivel, ofrecendo ao mundo unha postal inmellorable dunha parte importante do noso territorio, a Ribeira Sacra, e coa 茅pica deportiva de ser unha etapa dur铆sima e moi esixente", afirma Manuel Baltar.

O presidente da Deputaci贸n destaca que a alianza de Ourense coa Vuelta "茅 un 茅xito seguro, pola resposta do p煤blico e pola calidade deportiva dunha etapa como esta, facendo da Ribeira Sacra un escaparate mundial e ofrecendo unha promoci贸n espectacular da nosa provincia", e aposta por "seguir unindo Ourense cun produto l铆der mundial no 谩mbito do ciclismo, como a Vuelta, un ecosistema de turismo, deporte e termalismo ao que hai que engadir o 茅xito do centro de adestramento de pirag眉ismo en Laias ou a copa internacional de pirag眉ismo que organizaremos o vindeiro ano; a Estaci贸n de esqu铆 de Cabeza de Manzaneda e o seu proxecto e innivaci贸n; a aposta polo mundo do motor, co Rally de Ourense e patrocinio do equipo Suzuki no 谩mbito nacional, e tam茅n as rutas BTT e andainas, entre outros exemplos".

O logro conseguido nesta edici贸n 煤nese aos 茅xitos promocionais e econ贸micos acadados nas roldas de 2016 e 2017, anos nos que a Vuelta, por primeira vez en todas as s煤as edici贸ns, foi presentada, sa铆u e acolleu catro das 21 etapas na provincia de Ourense; e tam茅n en 2017, cando a caravana publicitaria da Volta inclu铆u un veh铆culo coa imaxe promocional de "Ourense, a provincia termal", material de merchandising, e presenza no "Parque Vuelta", un espazo tem谩tico de ocio, espect谩culos e gastronom铆a que foi visitado por m谩is de 100.000 persoas.

Manuel Baltar agradece o compromiso de todas as persoas que fan posible "que Ourense sexa un ano m谩is un referente na Vuelta a Espa帽a, entre as que cabe salientar especialmente a figura de Javier Guill茅n, director xeral de "La Vuelta", e subli帽a a importancia "do impacto promocional que sup贸n un evento destas caracter铆sticas, cunha cobertura informativa que abrangue 190 pa铆ses, con 1.200 xornalistas e fot贸grafos acreditados, unha caravana de 2.500 persoas que xeran en cada etapa un gasto diario de 250.000 euros, e un seguimento a trav茅s de Internet de 12 mill贸ns de persoas".

Baltar entregou en Lu铆ntra o premio ao ga帽ador da etapa, o ciclista italiano Alessandro de Marchi (BMC), e recibiu de mans do exciclista 脫scar Pereiro o premio Ecovidrio, patrocinador sostible de La Vuelta, un galard贸n que reco帽ece o labor que desenvolve a Deputaci贸n de Ourense no 谩mbito dos proxectos de protecci贸n medioambiental e de xesti贸n de residuos.

Manuel Baltar considera que esa 茅 a fortaleza da "marca Ourense": po帽er en valor a nosa riqueza natural defendendo un turismo sostible de alta calidade e cunha oferta inmellorable e singular no 谩mbito do termalismo, o turismo cultural e patrimonial e tam茅n no gastron贸mico".

Paralelamente 谩 disputa da etapa, instalouse na contorna do Campus de Ourense o denominado "Parque Vuelta", un espazo tem谩tico de ocio para achegar este evento deportivo a toda a familia, e a caravana publicitaria desta edici贸n inclu铆u novamente un veh铆culo coa imaxe promocional da provincia de Ourense, que est谩 a percorrer 400 municipios de Espa帽a durante os d铆as en que se celebra a proba ciclista.

A Vuelta, que este ano cumpre a s煤a 73陋 edici贸n, sa铆u de M谩laga o pasado 25 de agosto e rematar谩 en Madrid o 16 de setembro. Consta de 21 etapas 鈥搖nha pola provincia de Ourense-, pasando ademais por outras zonas de Galicia, Andaluc铆a, Castela A Mancha, Castela Le贸n, Asturias, Cantabria, Pa铆s Vascos, Catalu帽a, Andorra e Madrid. O pelot贸n ciclista est谩 integrado por un total de 176 corredores.