O 2潞 Foro da Comunicaci贸n promove o emprendemento e as relaci贸ns entre empresas e profesionais do sector

  • Manuel Baltar e Alejandro Rub铆n presentaron hoxe o evento, que ter谩 lugar o vindeiro d铆a 20 en Expourense.

Ourense, 17 de novembro de 2014.- O presidente da Deputaci贸n de Ourense, Manuel Baltar, e o director xerente de Expourense, Alejandro Rub铆n, presentaron hoxe no Centro Cultural "Marcos Valc谩rcel" o 2潞 Foro da Comunicaci贸n, un evento que se celebra o vindeiro 20 de novembro en Expourense e que ten como obxectivo promover o emprendemento no sector e sensibilizar 谩s empresas sobre a necesidades de contar con estratexias axeitadas de marketing e comunicaci贸n. A Deputaci贸n de Ourense colabora neste foro que, en palabras de Manuel Baltar, "permite analizar a situaci贸n do sector da comunicaci贸n en Galicia e servir de canle de contacto para a universidade, os profesionais e as empresas para establecer li帽as de cooperaci贸n como as que a Deputaci贸n de Ourense mant茅n con Expourense para esta e outras iniciativas".

Neste senso, o presidente do goberno provincial tam茅n ofreceu a pr贸xima convocatoria (en xaneiro de 2015) do premio de xornalismo "Xos茅 Aurelio Carracedo", que anualmente convoca a Deputaci贸n de Ourense, para que Expourense colabore por medio do Foro da Comunicaci贸n "facendo as achegas que considere oportunas para seguir prestixiando este galard贸n, o 煤nico das s煤as caracter铆sticas en Galicia".

Pola s煤a banda, Alejandro Rub铆n agradeceu a colaboraci贸n da deputaci贸n e dixo que o foro contar谩 co 20 relatores e 14 candidaturas presentadas aos premios. "Entre os obxectivos do foro 鈥揺xplicou- figura o sensibilizar 谩s empresas sobre a necesidade de contar con estratexias de comunicaci贸n que transmitan a mensaxe axeitada ao cliente final, e o uso da comunicaci贸n innovadora como ferramenta diferenciadora da competencia".

O foro ofrecer谩 un completo programa de conferencias e obradoiros orientados a analizar a situaci贸n actual que atravesan os profesionais da comunicaci贸n, marketing e publicidade e a po帽er en valor as oportunidades laborais xeradas por un sector que afecta de xeito transversal a todo o tecido socioecon贸mico.

Contando co patrocinio da Deputaci贸n de Ourense, esta segunda edici贸n do foro dividirase en d煤as sesi贸ns tem谩ticas. A da ma帽谩 m谩is orientada 谩 comunicaci贸n empresarial e 贸s novos perf铆s laborais que demanda o mercado. A sesi贸n de tarde estar谩 dirixida aos profesionais do sector e incluir谩 tres mesas de debate nas que se abordar谩n temas de actualidade que afectan 贸 traballo diario en redacci贸ns, gabinetes e axencias. En total, contar谩 esta xornada coa participaci贸n de m谩is de 20 relatores entre os que se incl煤en profesores universitarios, xornalistas, empresarios, emprendedores e representantes da administraci贸n e da Xustiza.

Para organizar o programa deste Foro, Expourense contou coa colaboraci贸n activa das Facultades vencelladas coa Comunicaci贸n das tres universidades galegas (en especial da de Ciencias da Comunicaci贸n de Santiago e da de Ciencias Sociais e da Comunicaci贸n de Pontevedra), MARKEA (Asociaci贸n Galega de Marketing), DIRCOM Galicia (Asociaci贸n de Directivos de Comunicaci贸n de Galicia) e Creatividade Galega, entre outras entidades.

Un dos obxectivos desta edici贸n 茅 orientar aos titulados e especialistas na comunicaci贸n ou marketing a apostar polo emprendemento e o autoemprego, mediante proxectos relacionados coa comunicaci贸n. Por todo elo, ser谩n expostos diferentes casos de 茅xito emprendedor neste sector e impartiranse obradoiros formativos.

Programa de conferencias

O programa de ma帽a deste Foro da Comunicaci贸n incl煤e conferencias dirixidas 谩s empresas para difundir a necesidade de contar con estratexias de comunicaci贸n axeitadas e para fomentar o uso da comunicaci贸n innovadora como unha ferramenta que pode diferenciar os seus produtos e servizos dos da competencia. Comezar谩 cunha mesa redonda destinada a sensibilizar 谩s PEMES galegas sobre a necesidade de desenvolver estratexias que redundar谩n dun xeito directo e indirecto nos seus resultados econ贸micos. Continuar谩 cun panel que abordar谩 a situaci贸n profesional dos especialistas en comunicaci贸n, o autoemprego e os novos perf铆s laborais xurdidos do novo contexto econ贸mico e da consolidaci贸n de novas canles de comunicaci贸n (social media) . Esta mesa incl煤e a presentaci贸n de casos de emprendedores que acadaron o 茅xito no 谩mbito da comunicaci贸n, un deles premiado na primeira edici贸n dos Premios 谩 Comunicaci贸n Innovadora de Galicia.

A sesi贸n de tarde, orientada xa a profesionais da comunicaci贸n, marketing ou publicidade, comezar谩 coa mesa de debate sobre a igualdade de x茅neros nos medios e contar谩 coa participaci贸n da profesora da Universidade Aut贸noma de Barcelona, Elvira Altes, que imparte un seminario "Bo xornalismo con perspectiva de x茅nero" que estar谩 acompa帽ada por un membro do Grupo de Investigaci贸n Cidadan铆a e Comunicaci贸n (CIDACOM) e por xornalistas destacadas na defensa da igualdade de x茅nero.

Outro dos temas abordados este ano ser谩 a mesa de debate que analizar谩 a situaci贸n dos profesionais no 谩mbito da comunicaci贸n institucional e as funci贸ns dos titulados en CC. Da Informaci贸n nas administraci贸ns p煤blicas.

A 煤ltima das mesas abordar谩 o tema do uso do galego na comunicaci贸n e nela participar谩n representantes do Consello da Cultura Galega, do Foro E. Peinador e a Asociaci贸n Punto Gal.

Programa de obradoiros

A novidade desta edici贸n ser谩n os obradoiros pr谩cticos no que os asistentes poder谩n aprender a elaborar un Plan de Marketing da man do presidente da Asociaci贸n de Marketing de Galicia 鈥 MARKEA, Xos茅 Luis Reza. Tam茅n se impartir谩 outro sobre c贸mo activar a participaci贸n nos Social Media que correr谩 a cargo de Diego Rivera. Strategy & Creativity Director de Best Relations. Este programa compl茅tase coa clase pr谩ctica sobre "c贸mo elaborar un Plan de Comunicaci贸n para unha PEME" que dar谩 a profesora de Direcci贸n en Comunicaci贸n no Grao de Publicidade e Relaci贸ns P煤blicas da Universidade de Vigo, Mar铆a Isabel M铆guez.

Entrega II Premios 谩 Comunicaci贸n Innovadora de Galicia

No marco do 2潞 Foro da Comunicaci贸n de Galicia convocouse a II edici贸n dos "Premios 谩 Comunicaci贸n Innovadora de Galicia" que xurdiron co obxectivo de reco帽ecer publicamente iniciativas profesionais e empresariais que tiveran destacado por revalorizar o campo da comunicaci贸n, fomentando con elo o desenvolvemento socioecon贸mico da comunidade galega.

As categor铆as que concorren son as seguintes:

鈥 Premio a Estratexia de Comunicaci贸n Empresarial desenvolta por unha PEME ou por entidades que agrupen a PEMES e empresas destas caracter铆sticas.

鈥 Premio 谩 aplicaci贸n da Comunicaci贸n Dixital no sector xornal铆stico.

鈥 Premio 谩 Iniciativa Emprendedora no eido da comunicaci贸n.

鈥 Distinci贸n especial "Novos Talentos" no sector da comunicaci贸n.

Rematado xa o prazo de recepci贸n de candidaturas, puideron optar a estes premios os profesionais e as pequenas e medianas empresas que desenvolvan o seu traballo no territorio da Comunidade Aut贸noma galega e tiveran realizado un labor destacado no eido da comunicaci贸n (xa sexa de 谩mbito empresarial ou xornal铆stico).

A distinci贸n especial para Novos Talentos estivo aberta de maneira especial a estudantes das universidades e escolas profesionais relacionadas coa comunicaci贸n social ou corporativa.

A asistencia ao 2潞 Foro da Comunicaci贸n de Galicia 茅 mediante convite a trav茅s dos organismos colaboradores e precisa de inscrici贸n previa a trav茅s da web www.expourense.org, enviando un correo electr贸nico a This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ou chamando 贸 988 36 60 30. Nesta web tam茅n poder谩 descargarse o bono desconto de RENFE do 35% para aqueles que acudan a Ourense en tren.