Guillermo Pedrosa exp贸n no Centro Cultural Marcos Valc谩rcel as s煤as "Envolturas perimetrais"

A mostra do pintor pontevedr茅s poder谩 visitarse ata mediados de agosto.

Cadros que semellan fuxir do lenzo e formas envolventes que se confunden co espazo. As铆 poder铆a resumirse a exposici贸n de m谩is de trinta obras que o pintor pontevedr茅s Guillermo Pedrosa (Vilagarc铆a de Arousa, 1958) exhibe dende hoxe e ata mediados de agosto no Centro Cultural "Marcos Valc谩rcel" da Deputaci贸n de Ourense.

Esta ma帽谩 tivo lugar a presentaci贸n da exposici贸n "Envolturas perimetrais" 鈥搎ue se inaugura esta tarde a partires das 20.15 horas-, en 谩 que o autor dedicou dous anos de traballo. Pedrosa dixo que a s煤a pintura experimentou un proceso de transformaci贸n "da bidimensionalidade 谩s tres dimesi贸ns", e a s煤a oferta para o espectador son un conxunto de figuras xeom茅tricas, "que personifican a esencia das matem谩ticas, pero m谩is al贸 da s煤a visi贸n f铆sica", onde non existen cores definidas, s贸 brancos, negros e 贸xidos "porque o que conta 茅 o volume".

Guillermo Pedrosa afirma que para esta mostra inspirouse na solitaria praia da Lanzada en inverno "谩 que chegan madeiros e restos de barcos e artes de pesca que me serviron para dar forma e textura 谩s ideas e aos lenzos".

Pola s煤a banda, o vicepresidente da Deputaci贸n de Ourense, Rosendo Fern谩ndez, dixo no acto de presentaci贸n que con esta exposici贸n "Pedrosa da un paso m谩is da pintura 谩 escultura, para que convivan 谩mbalas d煤as en perfecta harmon铆a", e recomendou a todos os amantes do arte que se acheguen ata o Centro Cultural "porque esta 茅 unha desas exposici贸ns que non che deixa indiferente".

Nesta mesma li帽a concordou o director do Centro Cultural, Francisco Gonz谩lez, quen afirmou que o traballo de Guillermo Pedrosa "茅 novidoso e atractivo, cheo de reflexi贸n, e onde pintura e escultura van da man, fuxindo do plano para achegarse ao 3D". Gonz谩lez destacou que esta mostra "ofrece ao espectador unha obra diferente, o que enriquece a este espazo expositivo e perm铆telle ao visitante achegarse a novas maneiras de entender o arte".