O presidente da Deputaci贸n de Ourense, na inauguraci贸n de Termatalia

  • A instituci贸n provincial colabora este ano co patrocinio do balneario da feira, que recrea as instalaci贸ns dun centro termal.

  • Xunta e Deputaci贸n est谩n a elaborar o estudo "Ourense, Provincia Termal", do que sair谩 o plan estrat茅xico de termalismo para a provincia de Ourense.

O presidente da Deputaci贸n de Ourense, Manuel Baltar, participou hoxe no acto inaugural da feira Termatalia, en Expourense, evento no que se dan cita representantes de 30 pa铆ses e que sup贸n un importante foro de negocios e co帽ecemento para o turismo termal de sa煤de e ocio. Nesta edici贸n a instituci贸n provincial participa como patrocinador principal de Termatalia patrocinando o balneario da feira, que ten unhas dimensi贸ns de 550 metros cadrados e que recrea as instalaci贸ns dun centro termal, para que os visitantes profesionais e o p煤blico en xeral poidan visitalo. Esta estrutura incl煤e unha piscina termal, unha 谩rea de relax, cabinas de tratamentos (ba帽o celta, ba帽eira vichy, chorro hidrotermal, sauna, pediluvio, maniluvio e jacuzzi), zona de masaxe e zona de exposici贸ns e presentaci贸ns.

No acto inaugural, que foi clausurado polo presidente da Xunta de Galicia, Alberto N煤帽ez Feij贸o, o titular do goberno galego referiuse ao proxecto que est谩 a desenvolver a Xunta conxuntamente coa Deputaci贸n de Ourense: o estudo denominado "Ourense, provincia Termal", do que sair谩 o plan estrat茅xico de termalismo para a provincia de Ourense, que ten como obxectivo realizar unha diagnose dos recursos e necesidades que neste 谩mbito ten a provincia de Ourense, e comprender谩 a realizaci贸n dun estudo de financiamento, a posta en marcha de novos produtos tur铆sticos e a determinaci贸n do modelo de xesti贸n que se vai levar a cabo, coa participaci贸n p煤blica e da iniciativa privada.

O proxecto contempla d煤as fases: na primeira delas -a de diagnose- realizarase un inventario do patrimonio cultural, natural-termal, as铆 como de recursos e axentes termais, acompa帽ado dunha avaliaci贸n do escenario tur铆stico-termal, e de entrevistas cualificadas sobre destinos e produtos competidores, xunto cunha an谩lise de fortalezas, debilidades, ameazas e oportunidades, e concluir谩 esta fase coa definici贸n de li帽as estrat茅xicas de actuaci贸n.

Na segunda fase 鈥搑eferida ao plan director- analizaranse as instalaci贸ns, proposta de novos produtos tur铆sticos, prioridades de actuaci贸n, proposta de financiamento, modelos de xesti贸n e participaci贸n da iniciativa privada.

O prazo para a entrega do estudo remata o 31 de decembro, data na que xa se co帽ecer谩n as conclusi贸ns, acci贸ns e as li帽as de actuaci贸n que ter谩 o plan "Ourense, provincia termal".