Deputaci贸n de Ourense e Benestar optimizan a coordinaci贸n do Servizo de Axuda no Fogar

  • Esta actuaci贸n mellorar谩 o intercambio de informaci贸n e permitir谩 ao ente provincial acceder ao estado da tramitaci贸n administrativa das solicitudes de valoraci贸n da dependencia.

A Conseller铆a de Traballo e Benestar e a Deputaci贸n de Ourense ve帽en de asinar un convenio de colaboraci贸n para optimizar a coordinaci贸n na tramitaci贸n dos expedientes do Servizo de Axuda a Domicilio, ao tempo que mellorar谩 as funci贸ns que no eido da atenci贸n 谩 dependencia.

Desta maneira, a Deputaci贸n de Ourense poder谩 acceder directamente 谩 informaci贸n sobre a tramitaci贸n administrativa dos expedientes de solicitudes de valoraci贸n e reco帽ecemento da dependencia e do dereito 谩s prestaci贸ns do sistema dos usuarios, e poder谩 tam茅n acceder aos datos da resoluci贸n do Programa Individual de Atenci贸n (PIA) e 谩 xesti贸n do Programa de asignaci贸n de recursos para o Servizo de Axuda no Fogar.

Toda esta informaci贸n estar谩 a disposici贸n da Deputaci贸n de Ourense a trav茅s do m贸dulo extranet do que xa dispo帽en os concellos de Galicia. A actuaci贸n, ao igual que no caso dos municipios, est谩 amparada pola Lei de Protecci贸n de Datos.

A Conseller铆a de Traballo e Benestar considera fundamental articular a colaboraci贸n necesaria neste eido non s贸 cos concellos, sen贸n tam茅n coas deputaci贸ns, de cara a conseguir unha resposta 谩xil, pronta e eficaz na resoluci贸n dos expedientes e tam茅n para mellorar a xesti贸n do procedemento utilizando, desta forma, os medios tecnol贸xicos que na actualidade est谩n ao alcance da Administraci贸n.

A creaci贸n do m贸dulo extranet, que o departamento auton贸mico puxo a disposici贸n dos concellos no ano 2011, foi un paso fundamental para a mellora da comunicaci贸n e coordinaci贸n entre a Administraci贸n Auton贸mica e Local. Xa desde o seu acceso inicial permitiu informar ao cidad谩n de primeira man sobre o estado de tramitaci贸n do seu expediente de dependencia e que os traballadores sociais co帽eceran as incidencias que se producen nos expedientes por eles inicialmente tramitados.

As铆 mesmo, a trav茅s destas melloras tecnol贸xicas, foi posible mellorar o procedemento de asignaci贸n 谩s persoas beneficiaras do Servizo de Axuda no Fogar, dispo帽endo en tempo real da informaci贸n do sistema, as铆 como o financiamento do mesmo por parte das entidades locais. Acadouse unha maior axilidade na liquidaci贸n dos pagamentos e garantiuse o financiamento das horas efectivamente prestadas 谩s persoas en situaci贸n de dependencia.