Presentaci贸n da web "Ourense Exporta", unha iniciativa do Inorde para crear unha rede de exportaci贸n de empresas ourens谩s

  • A plataforma dixital, presentada hoxe na Asociaci贸n de Empresarios do Pol铆gono de San Cibrao, ten como obxectivo aglutinar empresas para favorecera a internacionalizaci贸n.

  • O presidente da Deputaci贸n de Ourense, Manuel Baltar, puxo a disposici贸n do empresariado ourens谩n os soportes t茅cnicos de 煤ltima xeraci贸n para expandir plans de negocio e para lograr unha actividade exportadora "continua e estable".

Na sede da Asociaci贸n de Empresarios do Pol铆gono de San Cibrao das Vi帽as tivo lugar hoxe a presentaci贸n da web "Ourense Exporta", unha plataforma dixital que ten como obxectivo aglutinar empresas ourens谩s para favorecer iniciativas de internacionalizaci贸n e exportaci贸n. O acto contou coa presenza do presidente da Deputaci贸n de Ourense, Manuel Baltar; do presidente da Asociaci贸n de Empresarios do Pol铆gono de San Cibrao, El铆as Mera; do xerente do Inorde, Jos茅 Manuel Rodr铆guez, e do profesor Jim Driscoll, coach do estado de Texas (EEUU), quen visita estes d铆as a provincia de Ourense para achegar os seus co帽ecementos no 谩mbito da exportaci贸n e importaci贸n en Estados Unidos.

Manuel Baltar identificou o comercio exterior como unha "clave de supervivencia non s贸 das grandes empresas, sen贸n tam茅n das pemes", e defendeu unha visi贸n das exportaci贸ns "como venda continua e estable, e non como unha venda oportunista para colocar excedentes ocasionais", o que no 谩mbito empresarial equivale a lograr o status de empresas exportadoras regulares.

O presidente provincial puxo ao servizo do empresariado ourens谩n, a trav茅s do Inorde, os recursos necesarios "para axudar 谩s empresas de Ourense a ser mellores e a minimizar os riscos da internacionalizaci贸n, dando asesor铆a e ofrecendo soportes t茅cnicos e tecnol贸xicos de 煤ltima xeraci贸n".

O obxectivo desta plataforma (ourenseexporta.com) 茅 converter a un n煤mero significativo de pemes ourens谩s en exportadoras regulares e facer da exportaci贸n unha actividade cercana, coti谩, rend铆bel e duradeira no tempo. Pret茅ndese amosar nos mercados exteriores todo o potencial exportador da provincia de Ourense.

A ferramenta, que est谩 aberta ao conxunto das empresas e dos parques da provincia, buscar谩 alcanzar forte representatividade -nunha primeira fase- entre as m谩is de 500 sociedades con sede no Pol铆gono de San Cibrao, no Parque Tecnol贸xico de Galicia ou nos parques empresariais de Pereiro de Aguiar e Barreiros, cos que a Deputaci贸n asinou en xu帽o de 2012 o Proxecto de Internacionalizaci贸n de Empresas.

O novo escaparate da innovaci贸n, da creatividade e da produtividade ourens谩, a p谩xina web ourenseexporta.com, 茅 unha ferramenta interactiva que guiar谩 谩s pemes ourens谩s na esforzada e selectiva labor de abrirse 谩 internacionalizaci贸n. Nun mesmo espazo virtual agrupar谩, en 72 idiomas, a oferta de todas as empresas adheridas, que aparecer谩n coa s煤a ficha de datos b谩sicos e co c贸digo QR para o acceso 谩 s煤a propia web corporativa.

Ademais, desde ourenseexporta.com poder谩n divulgar, cun s贸 clic, presentaci贸ns e novas nas principais redes sociais. O que ser谩 o maior directorio e a maior rede de empresas exportadoras de Ourense estr茅ase coa presenza dunha vintena de firmas representantes de seis sectores: alimentaci贸n, automoci贸n, enxe帽er铆a, construci贸n, t茅xtil e calzado. Nos vindeiros meses, ir谩 crecendo en n煤mero de adhesi贸ns e de sectores representados, ao actuar como plataforma para aquelas empresas da provincia que est谩n 谩 procura de ampliar horizontes como alternativa 谩 crise econ贸mica.

O proxecto ourenseexporta.com 茅 froito do convenio sobre fomento do comercio exterior recollido no Plan OU92 de xesti贸n estrat茅xica operativa da Deputaci贸n Provincial. 脡 ademais o resultado da experiencia previa que consistiu na elaboraci贸n do cat谩logo de empresas ourens谩s con perspectivas de internacionalizaci贸n, unha sondaxe que achegou resultados sobre o potencial das exportaci贸ns ourens谩s e sobre o xeito de enfocar o salto exterior en todo tipo de sociedades.

Programas de apoio e seguimento

A xornada de presentaci贸n desenvolvida hoxe na sede da Asociaci贸n de Empresarios de San Cibrao das Vi帽as tam茅n acolleu unha misi贸n inversa na que participaron, entre outros, un asesor de inversi贸ns, un experto en vi帽os internacionais e unha xestora de mercados, todos eles procedentes de Texas.

E o encargado da intervenci贸n desta delegaci贸n foi Jim Driscoll, fundador e presidente de Advisor Bridge Coach, business coach, autor de 茅xito, importador e asesor de compa帽铆as como Chase, Wells Fargo, Lincoln Financial, New York Life, The Hartford, Guardian, Ameriprise, Woodbury Financial e Bankers Life. Na s煤a ponencia, destacou que Galicia ten que aproveitar os seus recursos chave, entre os que nomeou a variedade de produtos, as posibilidades de r谩pido crecemento, o turismo e a situaci贸n estrat茅xica preto dos portos e do Cami帽o de Santiago.

Jim Driscoll subli帽ou a importancia de crear un branding ou logo rexional que lle aporte visibilidade e identidade a todos os produtos galegos cada vez que se faga unha operaci贸n de exportaci贸n. Deste xeito, a propia marca de Galicia vencellada as produci贸ns actuar铆a como tir贸n para fomentar o turismo.

No seu relatorio, chegou a trazar a secuencia tipo dun plan de exportaci贸n a cinco anos, que segundo a s煤a recente experiencia para dinamizar o departamento peruano de Ica, deber铆a comezar pola identificaci贸n dos recursos, produtos e servizos clave da econom铆a ourens谩; por crear un logotipo de marca unificada, por po帽er en marcha cadeas de distribuci贸n nos pa铆ses de maior potencial comercial; e por levar a cabo acci贸ns de promoci贸n e marketing en cada un dos mercados elixidos.