Comeza a "Ourense ICC Week 2019", coa moda como protagonista

  • 脕gatha Ruiz de la Prada, Purificaci贸n Garc铆a e Adriana Dom铆nguez, centraron a primeira xornada da Semana das Industrias Culturais e Creativas de Ourense cunha mesa redonda presentada polo presidente da Deputaci贸n de Ourense, Manuel Baltar, e moderada pola xornalista da TVG, Marta G贸mez.

Ourense, 2 de abril de 2019.- A quinta edici贸n da Semana das Industrias Culturais e Creativas, "Ourense ICC Week", que organiza a Deputaci贸n de Ourense do 2 ao 7 de abril, comezou hoxe coa moda como protagonista. 脕gatha Ruiz de la Prada, Purificaci贸n Garc铆a e Adriana Dom铆nguez, participaron na mesa redonda de apertura, "A Moda como industria creativa e motor de desenvolvemento", presentada polo presidente da Deputaci贸n de Ourense, Manuel Baltar, e moderada pola xornalista da TVG, Marta G贸mez, evento que tivo lugar esta tarde no centro cultural "Marcos Valc谩rcel" da Deputaci贸n de Ourense.

Manuel Baltar destacou "a aposta da Deputaci贸n de Ourense por converter 谩 provincia no epicentro cultural do noroeste peninsular", salientando a pertinencia "de po帽er o acento nesta edici贸n sobre a moda, un sector estrat茅xico na provincia que, tras Inditex, sit煤a a Ourense na cabeza das exportaci贸ns galegas grazas ao Grupo Textil Lonia, que aglutina marcas de renome como Carolina Herrera e Purificaci贸n Garc铆a, e sendo Ourense tam茅n o berce de marcas tan reco帽ecidas nacional e internacionalmente como Adolfo Dom铆nguez, Roberto Verino ou Bimba y Lola".

O p煤blico puido escoitar das tres protagonistas os momentos m谩is importantes das s煤as dilatadas carreiras no mundo da creatividade no vestir. A ra铆帽a da cor e da customizaci贸n, 脕gatha Ruiz de la Prada, relatou as m谩is de tres d茅cadas de loita por manterse no m谩is alto, e o segredo de seguir sendo un estandarte da moda con marca Espa帽a. Pola s煤a banda a ourens谩 Purificaci贸n Garc铆a destacou a importancia da elegancia e da tenacidade 谩 hora de manter unha li帽a coherente, e da competitividade nun mercado que flut煤a a velocidade de vertixe.

Os cambios tecnol贸xicos, a nova era da comunicaci贸n, as redes sociais e mesmo a importancia dos influencers, foron tam茅n puntos fundamentais desta reuni贸n, temas que abranguen a xesti贸n de Adriana Dom铆nguez, quen abandeira a firma familiar Adolfo Dom铆nguez, e que ten a tarefa de dese帽ar a folla de ruta deste buque insignia da moda. Tampouco faltaron momentos de reivindicaci贸n do importante papel que sup贸n ser muller nun mundo que en gran parte estivo liderado polo sector masculino.

As tres relatoras reivindicaron a importancia da moda, o dese帽o e a creaci贸n art铆stica como unha ferramenta para xerar innovaci贸n e marcar tendencia. A moda tr谩tase, en definitiva, dunha manifestaci贸n cultural da sociedade a longo da s煤a historia.

A programaci贸n, da Ourense ICC Week estenderase ata o pr贸ximo domingo, con m谩is de 70 horas de programaci贸n nos m谩is variados eidos da cultura e a creatividade: patrimonio, m煤sica, humor, cinema, novas tecnolox铆as e dese帽o, vertebran un programa que ten por obxectivo converter a Ourense no punto de encontro da comunidade creativa.

Ag谩s os espect谩culos programados no Teatro Principal e o Auditorio, o resto dos eventos da Ourense ICC Week son de balde previa reserva a trav茅s da p谩xina web www.ourenseiccweek.com

O obxectivo desta iniciativa mantense firme desde a primeira edici贸n: po帽er en valor a actividade econ贸mica dun sector clave na Europa do s茅culo XXI, e converter as铆 a provincia de Ourense no punto de encontro cultural e creativo, xerando un debate enriquecedor ao redor do pensamento de vangarda.