Manuel Baltar e a Deputaci贸n de Ourense, l铆deres en comunicaci贸n pol铆tica en Twitter

  • A instituci贸n provincial e o seu presidente contin煤an a encabezar a lista de gobernos e presidentes provinciais, "un liderado no ranking desta rede social que amosa a interactividade coa cidadan铆a e o respaldo 谩 xesti贸n pol铆tica que realizamos", expresa Baltar.

Ourense, 4 de febreiro de 2019.- O estudo "Bar贸metro Diputaci贸n" de Twitter sit煤a novamente a Manuel Baltar e 谩 Deputaci贸n de Ourense como l铆deres en comunicaci贸n pol铆tica nesta rede social. As铆 o reflicte o estudo publicado hoxe no que a instituci贸n provincial e o seu presidente contin煤an a encabezar a lista de gobernos e presidentes provinciais, "un liderado no ranking desta rede social que amosa a interactividade coa cidadan铆a e o respaldo 谩 xesti贸n pol铆tica que realizamos", expresa Baltar.

O presidente do goberno provincial valora este liderado afirmando que "somos a primeira deputaci贸n de Espa帽a neste ranking, e tam茅n en transparencia, as铆 como en aprobar os presupostos (no mes de setembro), tam茅n en planificaci贸n e en reduci贸n da d茅beda, que ser谩 cero en poucas semanas". "Xesti贸n e pol铆tica, dous conceptos que van da man, polo que agradezo ao meu goberno e ao persoal ao servizo da instituci贸n provincial o traballo que realizan", destaca Manuel Baltar.

Trala Deputaci贸n de Ourense neste ranking figuran os gobernos provinciais de M谩laga, Valencia e Cuenca 鈥搉unha lista na que figuran 46 gobernos provinciais-, na suma total de "Publicaci贸ns", "Porcentaxe de tweets propios", "Compromiso e relaci贸n cos usuarios desta rede social" (engagement), mentres no que atinxe a presidentes provinciais, Manuel Baltar lidera a comunicaci贸n en Twitter por diante de C茅sar S谩nchez, Javier Moliner e Jos茅 Entrena 脕vila, presidente das deputaci贸ns de Alicante, Castell贸n e Granada, respectivamente, nunha relaci贸n de m谩is de corenta m谩ximos responsables de gobernos provinciais. Baltar ocupa o primeiro posto na suma dos apartados que analizan os tweet publicados, o engagement, o impacto total e o impacto medio por tweet, destacando desta maneira a notable incidencia que as mensaxes lanzadas polo presidente da Deputaci贸n de Ourense te帽en nesta rede social.

Este liderado, tanto institucional como do seu presidente v茅n sendo unha constante nos 煤ltimos meses, as铆 como e o impacto que est谩 a ter a Deputaci贸n de Ourense nas redes sociais, producido en gran medida polas iniciativas que promove de innovaci贸n, transparencia, interactividade cos cidad谩ns e goberno aberto. Un labor que foi reco帽ecido con galard贸ns no 谩mbito da innovaci贸n tecnol贸xica como aconteceu co proxecto "Provincia Intelixente", premiado polo Colexio Profesional de Enxe帽er铆a Inform谩tica de Galicia, que reco帽eceu a innovaci贸n da Deputaci贸n de Ourense na s煤a visi贸n global de provincia.

Precisamente, proxectos como o de "Provincia Intelixente" e as acci贸n levadas a cabo para potenciar a "marca Ourense" en 谩mbitos como deporte, turismo, termalismo ou medio ambiente, te帽en situado 谩 Deputaci贸n de Ourense como referente nacional e internacional en foros nos que o modelo ourens谩n ten sido comparado con iniciativas de xesti贸n p煤blica de vangarda, como tam茅n o fixo o pasado xoves Manuel Baltar no Foro Next, en Madrid, ao que foi convidado a participar xunto ao Goberno de Espa帽a para debater sobre as iniciativas para o reto demogr谩fico, onde afirmou que a demograf铆a e o despoboamento "non deben ser motivo de enfrontamento entre partidos, sen贸n un obxectivo com煤n de pa铆s".