A "Ourense ICC Week" 2019 celebrarase entre os d铆as 2 e 7 de abril

  • A Semana das Industrias Culturais e Creativas, organizada pola Deputaci贸n de Ourense, consolida 谩 provincia como territorio creativo e de vangarda, un evento avalado polo 茅xito da edici贸n de 2018, que acadou un alto valor comunicativo e un impacto medi谩tico substancial.

Ourense, 19 de xaneiro de 2019.- A provincia de Ourense conv茅rtese un ano m谩is en punto de encontro da vangarda creativa audiovisual e cultural coa organizaci贸n da "Ourense ICC Week" 2019, a Semana das Industrias Culturais e Creativas que organiza a Deputaci贸n de Ourense e que re煤ne cada ano a centos de persoas, entre expertos e entusiastas da innovaci贸n, en diferentes puntos da provincia para debater, analizar e gozar coas 煤ltimas propostas que os mercados e a tecnolox铆a po帽en a disposici贸n do p煤blico.

A "Ourense ICC Week" chega 谩 s煤a quinta edici贸n, que se celebrar谩 entre os d铆as 2 e 7 de abril, datas que supor谩n un novo punto de encontro para expertos, emprendedores e creativos. Esta nova cita ven avalada polo 茅xito da edici贸n 2018 que, detallada en cifras, da conta do interese que espertou entre o p煤blico, logrando un alto valor comunicativo e un impacto medi谩tico substancial.

"A edici贸n de 2019 pretende continuar coa posta en valor do sector creativo e cultural e converter as铆 谩 provincia de Ourense no marco perfecto para o co-working, a potenciaci贸n de negocios e a apertura de novos mercados", valora o presidente da Deputaci贸n de Ourense, Manuel Baltar, co obxectivo de que a "Ourense ICC Week" "siga a ser o punto de encontro da comunidade creativa". Nesta nova edici贸n, relatorios, charlas, entrevistas, masterclass e concertos volver谩n vertebrar un programa repleto de actividades, que xa ten reservada no calendario a primeira semana de abril.

Na pasada edici贸n foi especialmente destacable a capacidade de proxecci贸n deste foro m谩is al贸 de Galicia, cun total estimado de m谩is de 27 mill贸ns de impactos en 20 pa铆ses, dos cales, preto de catro mill贸ns corresponden 谩s redes sociais, con eventos virais como Pantomima Full ou os e-sports. O valor de comunicaci贸n foi comparable a un investimento publicitario superior aos 796.000 euros. As铆 o reflicten os datos do estudo de medios da "Ourense ICC Week" 2018, que medrou, ademais, en n煤mero de relatorios e mesas redondas, pasando das 12 de edici贸ns anteriores, a un total de 17. Polas charlas e conferencias pasou unha trintena de profesionais e expertos de renome da industria cultural e creativa, coa participaci贸n de personalidades tan relevantes como Javier Mariscal, Gracia Querejeta ou B谩rbara Ouka Leele, entre outros.

O evento apostou un ano mais pola m煤sica como expo帽ente da cultura, coa participaci贸n de seis grupos musicais en tres concertos de 茅xito que conseguiron colgar o cartel de completo. O programa de actividades abordou case unha decena de campos de diversa 铆ndole, onde tiveron gran protagonismo o humor, o dese帽o gr谩fico, as TIC, o audiovisual e incluso os videoxogos co seu apartado "ICC gamer". Unha actividade que acadou a participaci贸n dunhas 700 persoas na s煤a Lan Party, celebrada no Campus de Ourense.

En total, a ICC Week 2018, supuxo a participaci贸n de m谩is de tres mil persoas que encheron de actividade creativa distintos espazos da provincia de Ourense.

V铆deo resumo da Ourense ICC Week 2018: https://youtu.be/MsqRO-pr8hA