Deputaci贸n e CEO melloran a presenza internacional das pemes ourens谩s cun sistema de feiras comerciais virtuais

  • Esta iniciativa, enmarcada no programa ExportOU, foi presentada hoxe polo vicepresidente da Deputaci贸n de Ourense, o vicepresidente da CEO, e o profesor Jes煤s Albizu, especialista no dese帽o de programas relacionados coa internacionalizaci贸n das empresas.

Ourense, 26 de setembro de 2018.- A Deputaci贸n de Ourense e a Confederaci贸n Empresarial de Ourense (CEO) dan un paso m谩is no apoio 谩 internacionalizaci贸n das empresas ourens谩s cunha nova ferramenta, no marco do programa ExportOU, que consiste nun Sistema de Feiras Comerciais Virtuais co fin de ofrecer unha soluci贸n tecnol贸xica abordable, para mellorar a s煤a presenza comercial internacional e a captaci贸n de clientes e distribuidores estranxeiros de maneira sinxela e accesible. A presentaci贸n desta nova proposta tecnol贸xica tivo lugar hoxe na sede da CEO, acto no que participou o vicepresidente da Deputaci贸n de Ourense, Rosendo Fern谩ndez; o vicepresidente da CEO, Alejandro Cruz; e o profesor Jes煤s Albizu, asesor e especialista en dese帽o de programas relacionados coa internacionalizaci贸n das empresas, especialmente para pemes, e que desenvolveu programas para impulsar programas de exportaci贸n en 21 pa铆ses de Europa, Am茅rica, Asia e 脕frica.

Rosendo Fern谩ndez lembrou que no pasado mes de marzo o presidente da Deputaci贸n de Ourense e o presidente da CEO asinaron un convenio de colaboraci贸n para desenvolver un plan de aceleraci贸n e reforzo intelixente para a internacionalizaci贸n das empresas ourens谩s, no marco da iniciativa ExportOU, e "xa se informara de que a "Oficina Virtual" de apoio 谩 internacionalizaci贸n levar谩 a cabo o mantemento e mellora da plataforma ExportOU, que contar铆a tam茅n cunha nova secci贸n de "Feiras Virtuais". "Con esta iniciativa fortalecemos o Programa ExportOU para beneficio das empresas de Ourense, nun mundo globalizado onde 茅 dif铆cil competir", afirmou Rosendo Fern谩ndez.

O vicepresidente da CEO incidiu na "aposta decidida" da entidade pola internacionalizaci贸n do empresariado da provincia, a trav茅s de programas de formaci贸n espec铆fica e a organizaci贸n de misi贸ns comerciais inversas que posibilitaron o establecemento de negocios para moitas das empresas participantes con outras de Europa, 脕frica, Asia e Am茅rica.

O profesor Albizu explicou o funcionamento desta ferramenta e destacou que as "feiras virtuais" "funcionan como reforzo 谩 presenza internacional, posibilitando que o encontro entre empresas interesadas en vender e os potenciais clientes se produza a baixo custe nunha plataforma accesible en Internet".

O Sistema de Feiras Virtuais, que o profesor Albizu cualificou como "tren do futuro", revoluciona o 谩mbito da exportaci贸n comercial. Explicou que o feito de que o encontro se poida producir dunha maneira virtual "permite multiplicar os esforzos comerciais sen o custe engadido das viaxes aos pa铆ses de destino nos que se quere presentar o produto e captar empresas interesadas". A铆nda as铆, matizou que se trata "dun complemento, non dunha substituci贸n, 茅 dicir, non se pretende prescindir de feiras ou misi贸ns, sen贸n de apoialas e multiplicalas mediante acci贸ns m谩is econ贸micas, m谩is numerosas e m谩is f谩ciles de organizar".

Funcionamento do sistema

O Sistema de Feiras Virtuais consiste en invitar a potenciais clientes, axentes ou distribuidores a que visiten unha "feira virtual" na que estean presentes as empresas interesadas, cada unha delas con seu stand personalizado, no que presenta a empresa e a s煤a oferta de produtos a trav茅s dun v铆deo. Deste modo, os visitantes virtuais poden percorrer a feira e establecer comunicaci贸n, interacci贸n e contacto con cada unha das empresas presentes.

A trav茅s desta ferramenta as pemes ourens谩s poden "avanzar e crecer, ser visibles, e comunicarse cos potenciais clientes", sinalou Jes煤s Albizu, quen salientou que a novidade deste servizo 茅 que toda esa informaci贸n "axudar谩 en misi贸ns inversas e directas e nas presentaci贸ns sectoriais". "Tr谩tase de ofrecer medios que, a baixo custe, lles permita 谩s pequenas empresas ourens谩s estar onde est谩n os seus potenciais clientes", engadiu o profesor.