Manuel Baltar e Juan Carlos Parada analizan a situaci贸n do emprego na provincia cos datos do Observatorio Econ贸mico Ourens谩n

 

  • Os presidentes da Deputaci贸n e da C谩mara de Comercio comentaron as principais novidades do novo observatorio, que pasan pola dixitalizaci贸n, a interacci贸n de contidos e a actualizaci贸n permanente de datos.

Ourense, 10 de outubro de 2016.- O presidente da Deputaci贸n de Ourense, Manuel Baltar, recibiu hoxe no Pazo Provincial ao presidente da C谩mara de Comercio de Ourense, Juan Carlos Parada, con que falou de temas relacionados co emprego na provincia de Ourense. Sinaladamente, Baltar e Parada analizaron os resultados do 煤ltimo informe do Observatorio Econ贸mico Ourens谩n (OEO), que destaca a importancia que o sector Agraolimentario ten na provincia, unha industria que xera 92 mill贸ns de euros de super谩vit comercial, signific谩ndose como actividade clave da econom铆a ourens谩.

Manuel Baltar subli帽ou a importancia "de dispo帽er dun instrumento de an谩lise econ贸mico espec铆fico para a provincia de Ourense como 茅 Observatorio", que agora, logo de sete edici贸ns en soporte tradicional, inicia unha nova etapa con dous grandes obxectivos: ampliar o seu foco de an谩lise engadindo novos indicadores socio-econ贸micos xerais e sectoriais, e adaptarse 谩s demandas da sociedade dixital, en consonancia co proxecto de "Provincia Intelixente" que estamos a desenvolver para mellorar a eficacia na xesti贸n da administraci贸n p煤blica na provincia de Ourense".

Precisamente, as novas formas de visualizaci贸n dos datos do Observatorio xogar谩n un papel fundamental, con formas gr谩ficas m谩is din谩micas, intuitivas e con maior potencial interpretativo. O OEO da un gran salto dixital para converterse nunha plataforma web muliti-ling眉虉e (galego-ingl茅s) en permanente actualizaci贸n (os novos datos incorp贸ranse en tempo real a medida que van xurdindo) e dotada de flexibilidade e interactividade, xa que cada usuario poder谩 constru铆r 谩 carta as selecci贸n de datos, as evoluci贸ns temporais e as comparativas ou secuencias entre territorios ou entre datas.

Os presidentes da Deputaci贸n e da C谩mara de Comercio destacaron a importancia de que o Observatorio analice os datos por comarcas e mesmo por concellos, "co obxectivo de retratar a realidade e de identificar as potencialidades de cada territorio da nosa provincia", afirma Manuel Baltar, engadindo que ao incorporar o posicionamento local nos mercados exteriores, o estudo abrangue desde o m谩is coti谩n das empresas ourens谩s ata o m谩is afastado dos pa铆ses de destino das exportaci贸ns".

O novo formato do Observatorio aposta por unha plataforma Web-App, responsive (ad谩ptase 贸s tama帽os de pantallas dos distintos dispositivos) e conta con elementos visuais que permiten filtrados, an谩lise e interacci贸n con gr谩ficos e datos. Como complemento da plataforma web, est谩 prevista a difusi贸n de infograf铆as individualizadas sobre os principais sectores do sistema produtivo da provincia de Ourense e sobre variables de primeira magnitude, como as demogr谩ficas, as laborais e as empresariais.