Baltar defende no C铆rculo de Empresarios de Galicia a "marca Ourense" como li帽a estrat茅xica de competitividade e innovaci贸n

  • O presidente da Deputaci贸n de Ourense protagonizou un xantar-coloquio con empresarios, no que remarcou a importancia da cooperaci贸n p煤blico-privada "para desenvolver proxectos innovadores, creativos e de vangarda, que fagan atractivas as singularidades do 谩mbito local para xerar unha atracci贸n internacional".

  • Na s煤a intervenci贸n diante dos empresarios explicou "o valor engadido" e a "repercusi贸n internacional" que est谩n a ter iniciativas impulsadas desde Ourense nos 谩mbitos do deporte, o termalismo, a cultura, a tecnolox铆a e a creatividade, "explotando as nosas singularidades como provincia e favorecendo unha actitude optimista para levalas a cabo".

Vigo, 25 de maio de 2016.- O presidente da Deputaci贸n de Ourense, Manuel Baltar, defendeu hoxe no C铆rculo de Empresarios de Galicia, en Vigo, a importancia da "marca Ourense" como li帽a estrat茅xica de competitividade e innovaci贸n, destacando que debemos actuar "cunha visi贸n global de provincia e co noso car谩cter emprendedor, para destacar as nosas singularidades e sermos m谩is competitivos nos mercados, e niso a cooperaci贸n p煤blico-privada ten moito que dicir". Neste sentido, no xantar-coloquio que protagonizou con empresarios, o presidente da Deputaci贸n de Ourense remarcou a importancia da cooperaci贸n entre as administraci贸ns p煤blicas e o sector privado "para desenvolver conxuntamente proxectos innovadores, creativos e de vangarda, que fagan atractivas as singularidades do 谩mbito local para xerar atracci贸n internacional".

Nesta li帽a, Baltar, que foi presentado polo presidente do C铆rculo de Empresarios, Juan G眉ell, comentou a importancia de iniciativas de 茅xito como a modernizaci贸n das infraestruturas na estaci贸n de monta帽a de Galicia, situada en Cabeza de Manzaneda; o "retorno econ贸mico m铆nimo" de dous mill贸ns de euros que a "Vuelta a Espa帽a" deixar谩 na provincia de Ourense en a penas dez d铆as; ou a proxecci贸n internacional do termalismo deportivo de Ourense, "que fai que se acheguen 谩 nosa provincia selecci贸ns nacionais de remo de pa铆ses como Australia, Holanda, Bielorrusia ou Francia para adestrar no Centro de Adestramento de Remo de Laias, Arnoia e Castrelo de Mi帽o.

Ademais, Baltar explicou "o valor engadido" e a "repercusi贸n internacional" que est谩n a ter iniciativas impulsadas desde Ourense nos 谩mbitos da cultura, a tecnolox铆a e a creatividade "explotando as nosas singularidades como provincia e favorecendo, como filosof铆a, unha actitude optimista para levalas a cabo, afastada do vitimismo no que alg煤ns est谩n instalados permanentemente, pois a nosa fortaleza est谩 en crer o que facemos e en por que o facemos: en definitiva, crer en Ourense".

Ourense, o destino termal m谩is importante de Europa

Precisamente, no que atinxe ao 谩mbito termal, Manuel Baltar destacou as importantes posibilidades empresariais que o turismo de ocio e sa煤de presenta na provincia de Ourense. "Somos o territorio termal m谩is importante de Europa, algo que estamos a potenciar combinando tecnolox铆a e tradici贸n, pois puxemos en marcha, xunto co Ministerio de Fomento, a primeira iniciativa inform谩tica que xa permite a usuarios de m谩is de 40 cidades espa帽olas xestionar a s煤a reserva nos balnearios da provincia de Ourense en cuesti贸n de minutos a trav茅s de calquera ordenador ou dispositivo smartphone, para que, unha vez confirmada se po帽a en marcha o operativo de traslado que o levar谩 en tren desde a s煤a cidade ata o balneario que elixa". "Cremos no potencial do noso termalismo 鈥搒ubli帽ou Baltar- porque 茅 un eixo fundamental para o desenvolvemento da provincia de Ourense".

Precisamente, nesa conxunci贸n entre vangarda e tradici贸n Manuel Baltar enmarca o seu proxecto de "Provincia Intelixente", "baseado na creaci贸n dunha plataforma com煤n de software e unha zona de servizos conectados, que ofrezan aos cidad谩ns informaci贸n com煤n e en tempo real de todos os 谩mbitos: medio ambiente, infraestruturas, econom铆a, emprendemento, benestar, cultura, deporte e informaci贸n institucional, de cooperaci贸n cos concellos, recursos humanos e proxecci贸n exterior. Todo un concepto de interconexi贸n territorial que conformar谩 o que denominamos "Smart Ourense", explicou.

"A finalidade 鈥揺xpresou o presidente- 茅 o posicionamento internacional da "marca Ourense", a promoci贸n das singularidades da provincia, e un modelo de xesti贸n p煤blica baseado en iniciativas innovadoras e participativas, que facilitan a relaci贸n administraci贸n-cidad谩n. Esa 茅 a base do proxecto "Smart Province", que ter谩 as s煤as li帽as de acci贸n na cooperaci贸n p煤blico-privada e na transparencia".

Neste sentido, dixo que a promoci贸n da dita "marca Ourense" ten tam茅n un referente na misi贸n empresarial USA-Ourense, que Manuel Baltar est谩 a promover para que empresarios ourens谩ns poidan establecer canles de negocio con compa帽铆as de Estados Unidos, misi贸n que ser谩 unha realidade nas pr贸ximas semanas. E tam茅n destacou a presenza da Deputaci贸n de Ourense en "Partenalia", a rede m谩is importante de gobernos locais intermedios de Europa, para impulsar proxectos que melloren os servizos que se prestan a cidad谩ns e concellos.

"Provincia Intelixente"

A isto, Baltar engadiu o feito de que o goberno provincial de Ourense forme parte da Xunta de Goberno da FEMP, e tam茅n o que sup贸n organizar a Semana das Industrias Culturais e Creativas (Ourense ICC Week); ser unha provincia  de referencia en innovaci贸n na xesti贸n xunto a territorios como Bos Aires e Toronto, como se puxo de manifesto no encontro internacional de Curitiba (Brasil), "onde a iniciativa de "Provincia Intelixente" concitou interese no 谩mbito da innovaci贸n na xesti贸n da administraci贸n p煤blica, o que nos sit煤a como un territorio favorable e permeable para levar a cabo proxectos de vangarda na innovaci贸n, como acontece en lugares que son referencia neste 谩mbito como Israel, Irlanda ou os Landers alem谩s", afirmou Manuel Baltar.

"Neste momento xa non hai distancias entre territorios 鈥揷omentou Baltar-. As posibilidades que nos ofrecen as tecnolox铆as da comunicaci贸n, e os pasos que daremos nun futuro, que xa 茅 presente, fan que dispo帽amos de moita m谩is informaci贸n do noso entorno m谩is pr贸ximo. En Ourense estamos a traballar xa en proxectos de informaci贸n cidad谩 referidos 谩 xesti贸n do tr谩fico, os aparcadoiros, o transporte p煤blico, as emerxencias, a xesti贸n dos residuos, os servizos culturais e deportivos e os tr谩mites administrativos, iniciativas que nos sit煤an como provincia de vangarda porque defendemos que 谩s veci帽as e veci帽os deben ter toda a informaci贸n que precisen con inmediatez, comodidade e eficacia. E estes son proxectos que nos achegan competitividade e que temos que desenvolver tam茅n co apoio da iniciativa privada".

Manuel Baltar defende que en Ourense danse as condici贸ns id贸neas para acadar este obxectivo que el define de "comunicaci贸n de todos e para todo". "O feito de que te帽amos unha grande dispersi贸n xeogr谩fica 鈥揳firma- non 茅 un impedimento sen贸n unha oportunidade para acadar o reto de interconectar comarcas e persoas e demostrar que 茅 posible po帽er 谩 tecnolox铆a ao noso servizo de maneira sinxela". "Con iso teremos maior eficiencia enerx茅tica -coa posta en marcha da Axencia Provincial da Enerx铆a e do Medio Ambiente- e m谩is promoci贸n tur铆stica, ademais de maior transparencia e participaci贸n cidad谩, comodidade na xesti贸n, e mellores servizos sociais en 谩mbitos como a tele-asistencia a mobilidade ou a seguridade cidad谩".