Manuel Baltar defende na CEO a importancia de potenciar a "Marca Ourense" desde a cooperaci贸n, a innovaci贸n e a idea de "crer para crear"

  • O presidente do goberno provincial inaugurou xunto co presidente da Confederaci贸n Empresarial de Ourense, Jos茅 Manuel P茅rez Canal, a xornada sobre "Estratexias para un futuro de Ourense como destino tur铆stico".

  • Baltar afirmou que a chegada do AVE en 2018 ser谩 un factor de cohesi贸n que contribuir谩 a unir o "gran puzzle de potencialidades" que temos na nosa provincia.

Ourense, 9 de decembro de 2015.- O presidente da Deputaci贸n de Ourense, Manuel Baltar, defendeu hoxe na Confederaci贸n Empresarial de Ourense (CEO) a importancia de potenciar a "Marca Ourense" desde a cooperaci贸n, a innovaci贸n e a idea de "crer para crear". Baltar afirmou que a chegada do AVE en 2018 ser谩 un factor de cohesi贸n "que contribuir谩 a unir o gran "puzzle" de potencialidades que temos na nosa provincia nos 谩mbitos cultural, tur铆stico, tecnol贸xico, gastron贸mico, empresarial e termal; e para que todas as pezas encaixen debemos ser quen de aproveitar as condici贸ns e oportunidades que temos para achegar esa realidade econ贸mica e competitiva",

O presidente do goberno provincial fixo estas declaraci贸ns no acto inaugural da xornadas sobre "Estratexias para un futuro con Ourense como destino tur铆stico. Aproveitamento da chegada do AVE", que se celebrou na CEO e na que participou xunto ao presidente da Confederaci贸n Empresarial de Ourense, Jos茅 Manuel P茅rez Canal, e a Dom茅nec Biosca, experto en turismo e presidente da Asociaci贸n de directivos e expertos en empresas tur铆sticas.

Manuel Baltar destacou "as oportunidades inmediatas" que se lle presentan 谩 provincia de Ourense para posicionarse e difundir as s煤as potencialidades, entre as que citou o feito de que Ourense "ser谩 a provincia protagonista da "Vuelta a Espa帽a" 2016 coa disputa de catro etapas en territorio ourens谩n, convert茅ndose na provincia de m谩is relevancia nos 72 anos de historia desta proba ciclista". Tam茅n lembrou o Plan "Ourense, a provincia termal" que a Deputaci贸n est谩 a desenvolver conxuntamente coa Xunta de Galicia, e citou como exemplo da boa promoci贸n que se est谩 a facer neste 谩mbito o feito de que "os balnearios da provincia tiveron na pasada ponte da Constituci贸n unha ocupaci贸n do 100 %".

Outros importantes aspectos de promoci贸n tur铆stica que estamos a vivir, en opini贸n de Manuel Baltar, son os traballos para lograr que a Ribeira Sacra sexa distinguida como Patrimonio Mundial da Unesco, e a oportunidade que supor谩 de promoci贸n deportiva que o COB xogue na ACB na vindeira tempada. "Todo iso, unido a que en Ourense contamos co centro de I+D+I m谩is importante de Galicia, a Tecn贸ple; que somos l铆deres en denominaci贸ns de orixe vitivin铆cola e na exportaci贸n de lousa, e tam茅n reco帽ecidos internacionalmente polo nosos sectores termal, agroalimentario e textil, fai que se abra ante n贸s un futuro do m谩is alentador que temos que saber aproveitar con impulso que nos dar谩 a chegada da alta velocidade en 2018", dixo Manuel Baltar.

P茅rez Canal e Manuel Baltar coincidiron en destacar a importancia da cooperaci贸n institucional e empresarial, como a que levan a cabo Deputaci贸n e CEO na Oficina de atracci贸n de investimentos. "Este 茅 un exemplo da alianza estrat茅xica que mant茅n o goberno provincial coa Confederaci贸n Empresarial de Ourense", remarcou Baltar, mentres que P茅rez Canal destacou as potencialidades desde o punto de vista empresarial ten a nosa provincia "que conta con 11 parques empresariais e 300.000 metros cadrados de solo dispo帽ible".

Pola s煤a banda, Dom茅nec Biosca referiuse no seu relatorio 谩 "importancia decisiva" de crer na inmediatez que ofrecen as tecnolox铆as da comunicaci贸n "imprescindibles para posicionarse no territorio accesible e sen l铆mites que hoxe en d铆a o mundo, o cal temos a un s贸 "clic". Biosca falou das claves para acadar unha "Marca Ourense" de prestixio e dos valores que ten a provincia para atraer investimento. "Pero todo elo necesita de moito optimismo e nada de fatalismo, porque se vostedes (os ourens谩ns) non cren no que lle poden ofrecer ao mundo os turistas e os cartos fuxir谩n". E coincidiu con Baltar e P茅rez Canal en que a chegada do AVE "impulsar谩 a econom铆a da provincia de Ourense como xa aconteceu noutros territorios de Espa帽a, onde se ve claramente que existe un antes e un despois. Para acadalo, a receita 茅: ofrece un excelente "men煤 de oportunidades" ben conxuntado, optimismo e capacidade para innovar d铆a a d铆a, sen deterse nin un segundo para ollar cara atr谩s".