A industria da m煤sica, seus axentes e os dereitos de autor, hoxe a debate no "Ourense ICCWeek", en Celanova

Ourense, 24 de marzo de 2015.- A industria da m煤sica, seus axentes e os dereitos de autor son os temas que se debaten hoxe no marco do "Ourense ICCWeek", o evento que re煤ne esta semana na provincia de Ourense en torno ao 谩mbito audiovisual a expertos, emprendedores, empresarios e p煤blico en xeral. O programa incl煤e relatorios, entrevistas, net party, concertos, showcases, rede negocios e master class sobre radio, cinema, TV, industria musical, novas tendencias tecnol贸xicas, Apps e v铆deo-xogos, que se desenvolver谩n no Pazo dos Deportes "Paco Pazo" e en diferentes vilas da provincia de Ourense.

Hoxe no Mosteiro de Celanova, na sesi贸n da ma帽谩 (de 10.30 a 13.30 horas), ab贸rdase o tema do futuro das discogr谩ficas, os axentes, os eventos, a radio e a prensa musical vistos polos seus protagonistas. Nos relatorios participan Tom谩s Fernando Flores, xornalista, cr铆tico musical e director de Radio 3; Carlos Gal谩n, director xeral de "Subterfuge records", a compa帽铆a discogr谩fica independente m谩is importante do pa铆s; Joan Luna, redactor xefe da revista "Mondosonoro"; Javier de Esteban, xerente de Desenvolvemento de Negocio en Espa帽a de "Ticketmaster", e Jorge Vileilla, xefe de Produto de RockFM.

Pola tarde (de 16.30 a 19.30 horas), tratarase o tema "O marco legal dos dereitos de autor e a propiedade intelectual", coa participaci贸n de M贸nica Sevil, asesora xur铆dica de editorial Nemo e da discogr谩fica "Nuevos Medios"; Juan Carlos Fasero director da rexi贸n noroeste da SGAE; Rub茅n Guti茅rrez, director de I+D da Fundaci贸n SGAE, e Antonio Fern谩ndez, director xeral de ADEPI.

Os obxectivos do Ourense ICCWeek son presentar a Ourense como unha 谩rea economicamente atractiva, que reivindica o seu espazo na vangarda das novas tendencias profesionais, e atraer expertos de diversos campos tecnol贸xicos e marcas de referencia para fidelizar relaci贸ns e contactos profesionais. Tam茅n se pretende transferir co帽ecemento a empresarios locais e abrir un espazo de debate en torno a novos negocios, dinamizar os espazos rurais e potenciar o valor das infraestruturas e o acervo cultural da provincia de Ourense.

Xerar canles de comunicaci贸n entre emprendedores, empresarios e expertos do sector audiovisual e sensibilizar sobre a importancia das industrias culturais e de entretemento como oportunidades laborais e de negocio son outras das finalidades do "Ourense ICCWeek", que ten a Radio 3 como emisora oficial do evento.